Tuesday, September 14, 2010

sepenuh jiwaku...

aku mencintainya sepenuh jwaku...
aku rela memberikannya seluruh cintaku...
tiada peduli apa yang akan terjadi di masa yang akan datang...
aku hanya menikmati masa-masa bersamanya...
saat ini...
memeluk dirinya sepenuh hatiku...
dan berharap tak berpisah...
kupeluk dirinya erat seakan tiada waktu lagi untuk bertemu dan melihat wajahnya...
tawaku seakan menggema ketika mendengar lelucon bodohnya...
bahagia yang tak bisa aku bendung lagi...
tak ingin aku melepaskan dirinya dari genggaman tanganku...
tak ingin aku melepaskan dirinya yang kupeluk erat saat itu...
aku ingin itu tak pernah berakhir...
biarpun jarak yang membentang sangatlah jauh...
aku ingin itu semua tak rapuh...
aku ingin semua itu semakin kuat dan tak tergantikan...

aku sayang kamu, cintaku...
(:

No comments:

Post a Comment