Thursday, September 9, 2010

ya sudahlah (inspirasi: AM)

apa?!
kau anggap aku egois?
kau anggap aku ini tidak peduli padamu?
kau tahu tidak aku sudah berusaha sekuat mungkin mengimbangi dirimu!
tapi apa yang kau balas?!
semuanya hanya balasan sakit hati!
aku sendiri merasa aku tidak akan mampu menahan semua ini...
cukup sudah kau salahkan aku...
aku bukan wanita lemah...
dan aku tidak bodoh...
aku masih ingin cinta darimu...
tapi jika kau selalu begini padaku...
jangan harap aku akan memaafkanmu...
atau jatuh cinta padamu lagi...
suatu hal yang mustahil jika aku mengharapkan kau kembali...
laki-laki egois...
hanya mementingkan perasaanmu sendiri...
lebih baik kau mati saja...
jangan lagi hidup...
kau tahu...
tidak setetes pun air mata menetes untukmu...
tiada tersirat segores pun kata menyesal dalam hatiku...
dan asal kau tahu...
tidak semua wanita di dunia ini dapat menerimamu...
seperti aku jika sikapmu begitu terus...
tidak berubah dan berpendirian keras...
ingat...
jika suatu hari nanti aku bertemu dirimu...
jangan harap aku akan mengenalimu...
mengingat dirimu saja kau segan...
apa lagi melihat dirimu...
bagai racun yang tak nampak bagiku...

No comments:

Post a Comment